سانتانا: ترک دورتموند سخت بود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سانتانا: ترک دورتموند سخت بود


دو باشگاه شالکه و دورتموند همواره رقابت شديدي با يکديگر دارند و سانتانا نيز به خوبي مي داند که ممکن است مورد هدف هواداران هر دو تيم قرار بگيرد.


  فيليپه سانتانا، مدافع سابق تيم بروسيادورتموند که به تازگي به تيم شالکه منتقل شده است اعلام کرد که ترک بروسيا دورتموند برايش بسيار دشوار بوده است . او همچنين تاکيد کرد که آماده هر گونه توهين از سوي هر کدام از طرفداران دو تيم شالکه و دورتموند نيز هست.

به گزارش گل، سانتانا گفت: " اگر چه شخصا براي من ،تغيير به دليل شانس هاي جديدي که من داده است ، خوب بوده اما اين تصميم برايم بسيار سخت بود. حالا بايد ببينيم چه اتفاقي در ادامه مي افتد."

سانتانا در ادامه گفت: " از ابتداي حضور در اينجا (تيم شالکه) به گرمي مورد استقبال قرار گرفته ام  و ارتباطم با هواداران تا اينجا خوب بود. از زماني که به اينجا آمده ام هيچ گونه اعتراض يا توهيني را عليه خودم نشنيده ام و اميدوار هستم اين روند ادامه پيدا کند.اما براي هو شدن آماده شده ام. "

 " من به دليل تجربه هايي که در باشگاه دورتموند به دست آوردم همواره سپاسگزار خواهم بود. آنچه را که در دورتموند و در کنار همه مردم و  کسانيکه در کنار من کار مي کردند را آموختم فراموش نخواهم کرد. اما هر کسي بايد راه خود را در پيدا کند و من راهم را در اينجا پيدا کردم. من بهترين ها را براي دورتموند آرزو مي کنم اما آنچه که مهم است اين است که فعلا بازيکن شالکه هستم. "

سانتانا در پايان در خصوص احتمال قرار گرفتنش در ترکيب اصلي تيم شالکه نيز گفت : " من همواره گفته ام چيزي که ضمانت بدهد که من در هر بازي به ميدان بروم در قرار دادم وجود ندارد. من بايد براي رسيدن به ترکيب اصلي بجنگم.متاسفانه هفته قبل مصدوميت کوچکي داشتم اما حالا مصدوم نيستم و اميدوارم اوضاع به همين صورت باقي بماند و بتوانم شروع خوبي در فصل جديد داشته باشم. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!